Oldal kiválasztása

Olvass érdekes témákban

friss bejegyzések

Használsz retargeting hirdetést?

Használsz retargeting hirdetést?

Amennyiben igen, akkor biztosan tisztában vagy az előnyeivel, ha nem, vagy éppen nem is tudod, hogy mi az, akkor ez a cikk neked szól. Ugye egy rendezvényen sokkal egyszerűbb olyan emberrel beszédbe elegyedned, akivel volt már kapcsolatod valamilyen formában a...

Adatok nyomában – Analytics

Adatok nyomában – Analytics

Egy vállalkozásnál nem elegendő csak az emocionális és intuíciós értékekre hagyatkozni, a felelősségteljes döntéshozatalhoz szükségszerű lesz bevonni a rendelkezésedre álló adatokat. Ahhoz, hogy tervezhess, fejlődhess, muszáj lesz foglalkoznod az analitikával. Az...

PPC a marketingben. Kell neked?

PPC a marketingben. Kell neked?

Mit jelent a PPC? Milyen üzleti és marketing céljai lehetnek? Miért vált olyan népszerű digitális hirdetési rendszerré? Csak a kattintás számít? Milyen előnyökkel bír más hirdetési módokkal szemben? A PPC fogalma Elnevezése a "pay per click" rövidítésből származik,...

Mit árul el cégedről a Facebook?

Mit árul el cégedről a Facebook?

A cégek többsége mostanra felismerte, hogy jelen kell lenni a közösségi média felületein, de a legtöbb esetben nem aknázzák ki megfelelően az előnyöket még mindig. Miért kell egyáltalán jelen lenned a social mediában? Mit nyújt számodra? Milyen okai vannak annak, hogy...

Segíthetünk?
Írj nekünk!

Már nagyon várjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot!